Пленарне засідання
| ЧИ ЗМІНИЛОСЬ ПРИЗНАЧЕННЯ ФІЛОСОФА В XXI СТОЛІТТІ? | |
| Yu. O. Shabanova |
| ОНТОЛОГІЯ ЛЮДИНИ ЯК ПРОЄКТ МАЙБУТНЬОГО | |
| V. V. Khmil |
| МОЖЛИВІ ВІДПОВІДІ ФІЛОСОФСЬКОЇ АНТРОПОЛОГІЇ НА ЖОРСТКІ ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ | |
| V. L. Petrushenko |
| СВОБОДА ЯК СОЦІАЛЬНО-ІСТОРИЧНИЙ ПРОДУКТ | |
| V. V. Lyakh |
| СМЕРТЬ СОКРАТА ТА ШІ, або ЩО НЕ ВАРТО ПИТАТИ У ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ | PDF (English) |
| Tomasz Albiński |
| КРИХКІСТЬ СОЦІАЛЬНИХ ІНСТИТУТІВ І НЕПОХИТНІСТЬ ЛЮДСЬКОЇ ВОЛІ: ЧИ МОЖЛИВІ ЇХ МЕТАМОРФОЗИ У ВИКЛИКАХ ВІЙНИ? | |
| M. Boichenko |
| СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ПОЛІТИЧНІ АСПЕКТИ САМОУСВІДОМЛЕННЯ ТА ЗГУРТУВАННЯ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА | |
| O. P. Petrushenko |
| ФІЛОСОФІЯ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ В КОНТЕКСТІ ВІЙНИ | |
| A. Malivskyi, S. Shevchuk |
| ПОСТМОДЕРНА ЛЮДИНА В УМОВАХ ВІЙНИ | |
| I. Zahriichuk |
| ПЕРСОНАЛІСТИЧНА РЕФЛЕКСІЯ ДОСВІДУ ВІЙНИ | |
| D. Sniitko, O. Karlov |
| СУЧАСНІ ІНТЕГРАТИВНІ ПІДХОДИ В АНТРОПОЛОГІЇ: ПОДОЛАННЯ КОЛОНІАЛЬНОЇ СПАДЩИНИ ТА КРИЗИ ДИСЦИПЛІНИ | |
| L. Safonik |
| КУЛЬТУРА ЯК ШКОЛА І НАША СПРАВЖНЯ ДОМІВКА | |
| V. Vozniak, O. Kurty |
| УНІВЕРСАЛЬНО-СВІТОГЛЯДНА СТРУКТУРА СМІХОВОЇ КУЛЬТУРИ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ ТА РЕНЕСАНСУ | |
| O. Kyrylyuk |
| РОЗМОВА ТРЬОХ ЧАСІВ: КОРАБЛІ КРАМЕРА, ФЕЛЛІНІ І ЕСТЛУНДА | |
| V. V. Limonchenko |
| ЗНАКОВА ПРИРОДА ЛЮДИНИ | |
| О. Mykhailiuk, V. Vershyna |
| ФЕНОМЕН ДОВІРИ ЯК ОСНОВА АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ | |
| O. Vysotska, V. Sychenko |
| ПІДРИВНІ ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: ДОСВІД США | |
| M. Romanenko, K. Romanenko |
| ДИГІТАЛЬНА ОСВІТА: НОВИЙ ВИТОК ЧИ ЗАВЕРШЕННЯ АНТРОПОЛОГІЗАЦІЇ? | |
| N. Kryvtsova, I. Donnikova |
| ПОНЯТТЯ «ВИХОВАННЯ»: ДУАЛІЗМ ЗОВНІШНЬОГО ТА ВНУТРІШНЬОГО | |
| I. Yurchenko, T. Butchenko |
| ФІЛОСОФСЬКІ НОТАТКИ ЩОДО СЕНСУ ІСНУВАННЯ РОЗУМУ У ВСЕСВІТІ | |
| V. M. Shapoval |
| РЕЛІГІЙНА ІДЕОЛОГІЯ У СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ ВІЙНИ І МИРУ | |
| H. Kulahina-Stadnichenko |
| ПЕКЕЛЬНИЙ ТАНАТОС ЯК ВИКЛИК З БОКУ ХРИСТІЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ | |
| G. Pankov |
| ТЕХНОСФЕРНИЙ ВИМІР БУТТЯ СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ У ПРОСТОРІ ФІЛОСОФСЬКОЇ РЕФЛЕКСІЇ | |
| S. Aytov |
| ОБ’ЄКТИВАЦІЯ ЧАСУ В КОНЦЕПЦІЇ Е. ГУССЕРЛЯ ТА МЕТАФІЗИКА ОБ’ЄКТА В СИСТЕМІ СПЕКУЛЯТИВНОГО РЕАЛІЗМУ Ґ. ГАРМАНА: ПРОБЛЕМА УЗГОДЖЕННЯ ПОЗИЦІЙ | |
| D, Lyashenko, V. Khanzhy |
| ІНЕРЦІЙНІ ФОРМИ СОЦІАЛЬНОСТІ У СУСПІЛЬСТВІ ЛЮДИНИ ТА «ЗАГАЛЬНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ» | |
| S. Beskaravainyi |
| КОРЕЛЯЦІЯ ДЖАЗОВОГО МИСТЕЦТВА І ФІЛОСОФСЬКИХ КОНЦЕПЦІЙ: СПРОБА ОСМИСЛЕННЯ | |
| О. Bogoliubov |
| КОНЦЕПЦІЯ ДУШІ ЗА ЯКОБОМ БЬОМЕ В ФІЛОСОФСЬКОМУ РОЗУМІННІ ЗДОРОВ’Я | |
| O. Odynets |
Секція 1. Актуальні питання філософської антропології
| ФІЛОСОФІЯ ПРОТИ ГІДНОСТІ ЛЮДИНИ | |
| R. Gorban |
| ЕНЕРГІЯ ЗНАННЯ ЯК ФУНДАМЕНТ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ | |
| V. Ilin, A. Ilina |
| ІНТЕНЦІЙНА СТРУКТУРА ЛЮДИНОБУТТЯ: ДЕЯКІ СКЛАДНИКИ | |
| S. V. Taranov |
| ХОЛІСТИЧНА АНТРОПОЛОГІЯ І ПЕРСПЕКТИВИ ЇЇ РОЗВИТКУ | PDF (English) |
| T. Poplavska |
| ДЕКІЛЬКА СЛІВ ПРО СМЕРТЬ І СВОБОДУ | PDF (English) |
| T. Danylova |
| АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ВИМІР ФЕНОМЕНУ КОЛЕКЦІОНУВАННЯ | |
| T. V. Khmil |
| ФОРМИ ФАЛЬСИФІКАЦІЇ ТОТОЖНОСТІ МИСЛЕННЯ І БУТТЯ | |
| S. Voznyak |
| ЕКЗИСТЕНЦІАЛИ ЛЮДСЬКОГО ІСНУВАННЯ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ПОЕЗІЇ: ВІД ОБРАЗІВ-КОНЦЕПТІВ ДО ФІЛОСОФСЬКИХ ВИСНОВКІВ | |
| Yu. Dobronosova |
| ТУРБОТА ПРО СЕБЕ – ВИКЛИК ЖИТТЯ В НАШ ЧАС | |
| O. M. Zaiets |
| ПРИРОДА ЛЮДИНИ ТА ОЛІМПІЙСЬКІ ІГРИ | |
| O. Gerasimenko |
| МІСЦЕ СЕРЦЯ СЕРЕД СУТНІСНИХ СИЛ ЛЮДИНИ | |
| l. Voytkiv |
| АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ФІЛОСОФСЬКОЇ АНТРОПОЛОГІЇ | |
| M.M. Chekalina |
Секція 2. Соціальний аспект людського буття
| ЦИФРОВІЗАЦІЯ ТА МЕДІАЛІЗАЦІЯ ЯК ФОРМИ КОНТРОЛЮ ІНДИВІДІВ | |
| V. I. Palahuta |
| ГЕНДЕРНА ТЕМПОРАЛЬНІСТЬ ЯК ЧИННИК СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ В УКРАЇНІ | |
| O. Vlasova |
| ПОПУЛІЗМ ЯК ФЕНОМЕН ПОЛІТИЧНОГО ЖИТТЯ | |
| I. Kudinov, Y. Yatsyna |
| СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО В УМОВАХ ВІЙНИ: ДОСВІД ІРЛАНДІЇ | |
| Y. Smirnov, Y. Bilyi |
| АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ВИМІР КОНЦЕПЦІЇ «SMART CITY» ЯК СИСТЕМИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ | |
| D. O. Shabanov |
| СОЦІАЛЬНИЙ АСПЕКТ ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ | |
| A. Danylenko |
Секція 3. Антропологічний вимір освіти та релігії
| ОСВІТА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕКОВОГО МИСЛЕННЯ: НАУКОВА ПЕРСПЕКТИВА | |
| A. I. Boiko |
| ВАЖЛИВІСТЬ МАРКСИСТСЬКОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ ДЛЯ РОЗВИТКУ КИТАЙСЬКОЇ ОСВІТИ | PDF (English) |
| Tingting Dong |
| РЕЛІГІЙНА КУЛЬТУРА ЯК СКЛАДОВА ГРОМАДЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ | |
| O. Miroshnychenko |
| РЕЛІГІЙНИ СЕНСИ ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ | |
| S. Reznikov |
| СКЛАДОВІ РЕЛІГІЙНОГО ПОЧУТТЯ ТА ЇХ СМИСЛОВІ КОНОТАЦІЇ | |
| D. Ye. Predko |
| РЕЛІГІЙНА ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ФАКТОР НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ТА РОЗБУДОВИ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА | |
| Ya. Yuvsechko |
| КОНТЕКСТИ РЕЛІГІЙНОЇ ВІРИ В СВЯТООТЕЦЬКИХ ІНТЕРПРЕТАЦІЯХ | |
| I. Maksymenko |
| СМИСЛОВІ КОНОТАЦІЇ РЕЛІГІЙНОЇ ВІРИ | |
| M. Ptytsia |
| РЕЛІГІЙНА БЕЗПЕКА В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО РЕЛІГІЙНОГО ДИСКУРСУ | |
| V. Melnyk |
| РЕЛІГІЙНІ СЕНСИ У ПОСТСЕКУЛЯРНУ ЕПОХУ | |
| V. A. Zakharchuk |
| РЕЛІГІЙНІ СЕНСИ ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ | |
| V. Zhurzhiy |
| РЕЛІГІЙНИЙ СЕНС У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ | |
| A. Dylian |
Секція 4. Феномен війни в філософському осмисленні
| ФЕНОМЕН ВІЙНИ: СУЧАСНІ ТЕАТРАЛЬНО-ПУБЛІЦИСТИЧНІ АКЦЕНТИ | |
| V. Galats´ka |
| ФЕНОМЕН ГІБРИДНОЇ ВІЙНИ: СПРОБА ФІЛОСОФСЬКОГО АНАЛІЗУ | |
| Y. Beresten |
| ВІЙНА ТА АНТРОПОЛОГІЧНІ МЕЖІ ЛЮДИНИ З ПОЗИЦІЙ «DASEINANALYSE» Л. БІНСВАНГЕРА | |
| O. Serputko |
| ЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В УМОВАХ ВІЙНИ | |
| A. Synenko, B. Kulikov, D. Sumbayev |
Секція 5. Антропологічний аспект історико-філософських студій
| ОСМИСЛЕННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН ЛЮДИНИ ТА СУСПІЛЬСТВА В ТЕОРІЇ К.Б. ЖЕРМЕН ТА А. ГІТТЕРМАНА У КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ У СФЕРІ ПАЛІАТИВНОЇ ТА ХОСПІСНОЇ ДОПОМОГИ | PDF (English) |
| O. Volf |
| НOMO EPIMETHEUS ЯК ЛЮДИНА МАЙБУТНЬОГО В ФІЛОСОФІЇ ІВАНА ІЛЛІЧА | |
| O. Tymofieiev |
| ЕРОС В ПРАВОСЛАВНІЙ ФІЛОСОФІЇ ХРИСТОСА ЯННАРАСА | |
| O. Zakharchuk |
| КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ ТЕОРІЇ СПРАВЕНДЛИВОСТІ ДЖ. РОУЛЗА | |
| B. Stadnyk |
| ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ ЗАДАЧІ САМОПІЗНАННЯ В ФІЛОСОФІЇ СОКРАТА ТА ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ | |
| Y. S. Semrak |
| ПИТАННЯ САМОГУБСТВА У ТВОРІ «МІФ ПРО СІЗІФА» АЛЬБЕРА КАМЮ | |
| A. Nohas |
| ПОНЯТТЯ ЧАСУ У ТВОРІ «СПОВІДЬ» СВ. АВГУСТИНА | |
| Y. Storozhuk |
Секція 6. Традиції української філософії у контексті сучасності
| ФЕНОМЕН УКРАЇНСЬКОЇ ФІЛОСОФІЇ | |
| Julia Brodetska |
| ДО ОБГРУНТУВАННЯ УКРАЇНСЬКОГО ФЕНОМЕНУ «ВОЛІ ДО БОРОТЬБИ» | |
| N. Tarasova |
| УКРАЇНСЬКА ІДЕНТИЧНІСТЬ В КОНТЕКСТІ «ПАМ’ЯТІ» І «ЗАБУТТЯ»: ФІЛОСОФСЬКО-АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ВИМІР | |
| A. Khodzhaian, N. Savchuk |
| ФІЛОСОФСЬКО-ПРАВОВІ ІДЕЇ УКРАЇНСЬКИХ МИСЛИТЕЛІВ І ЇХ АКТУАЛЬНІСТЬ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОСТІ | |
| M. H. Bratasyuk |
| ФЕНОМЕН ДОЛІ В УКРАЇНСЬКІЙ ФІЛОСОФІЇ: СПАДЩИНА ТА СУЧАСНЕ ОСМИСЛЕННЯ | |
| O. Sviatetskyi |
Секція 7. Культурфілософія та філософія мистецтва: антропологічний погляд
| СОЦІОАНТРОПОЛОГІЧНЕ ЯВИЩЕ ЕМІГРАЦІЇ У СВІТЛІ ФЕНОМЕНА НЕОТРАЙБАЛІЗМУ: ПАМ’ЯТТЄВИЙ ІДЕНТИТЕТ | |
| M. O. Tsybenko |
| КОНЦЕПЦІЯ «НОВОГО ЗВУКУ» В ПРАКТИЦІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ЕЛЕКТРОНІКИ РЕАЛЬНОГО ЧАСУ | |
| D. A. Demchenko |
| ДУХОВНІСТЬ ТА ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ | |
| A-V. Lavyniukova |
| ЯК ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЗМІНЮЄ МИСТЕЦТВО В ДОБУ МЕТАМОДЕРНУ | |
| O. Rozhnev |
| ВІДОБРАЖЕННЯ СІВІТОГЛЯДНИХ ЦІННОСТЕЙ В СУЧАСНИХ ПРАКТИКАХ УКРАЇНСЬКОГО ТЕАТРУ | |
| K. Matvieieva |
| ЕСТЕТИЧНИЙ ДОСВІД ЯК ШЛЯХ ДО ІДЕНТИЧНОСТІ | |
| I.Ya. Patyn |
| НАУКОВИЙ СВІТОГЛЯД ТА ДУХОВНІ ПОШУКИ ЛЮДИНИ | |
| N. Rusko |
| ФІЛОСОФІЯ ТА КУЛЬТУРА В ДОБУ МЕТАМОДЕРНУ | |
| V. Filvarska |
| ФІЛОСОФСЬКИЙ ПЕРЕКЛАД І ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ В НАУЦІ НА РІЗНИХ МОВНИХ ТА КУЛЬТУРНИХ ПЛАТФОРМАХ | PDF (English) |
| N.B. Godz, N.A. Kuzmenko, O. V. Shymchenko |
| КОНЦЕПЦІЯ СВІТУ У КИТАЙСЬКИХ МІФАХ | |
| D. Romanenko |
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 3.0 License.