Актуальні питання філософської антропології
| ЕМПІРИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ФІЛОСОФСЬКОЇ АНТРОПОЛОГІЇ | |
| O. P. Varshavskyi |
| ЛЮДЯНІСТЬ ЯК КАТЕГОРІЯ ФІЛОСОФСЬКО-АНТРОПОЛОГІЧНОГО ДИСКУРСУ | |
| V. Voznyak |
| ДО ПИТАННЯ ПРО ВИТОКИ ІДЕЇ «SELF-MADE-MAN» | |
| О. Korkh |
| СОЦІАЛЬНО-БІОЛОГІЧНА СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ | |
| L. Turhan |
| В ПОШУКАХ СЕБЕ: ЛЮДИНА ЯК МЕЖА | PDF (English) |
| O. Horodyska |
| ТРАНСЦЕНДУВАННЯ В ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПЕРСОНАЛІСТИЧНОМУ ОСМИСЛЕННІ РЕЛІГІЙНОЇ КУЛЬТУРИ | |
| G. Pankov |
| ТРАНСВЕРСАЛЬНА СУБ’ЄКТИВНІСТЬ ВІРТУАЛЬНОГО ПРОСТОРУ | |
| O. Yatsenko |
| СУЧАСНА ЛЮДИНА У МЕНТАЛЬНО-КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ АРХАЇКИ | |
| S. Aytov |
| ЕКСТИМНА БЛИЗЬКІСТЬ (ПОСТ)ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ | |
| O. M. Perepelytsia, O. V. Khrabrova |
| КОМУНІКАТИВНА ВІДКРИТІСТЬ В КОНТЕКСТІ ЛІНГВІСТИЧНОЇ АНТРОПОЛОГІЇ | |
| H. A. Baluta, A. I. Abdula |
| ФІЛОСОФСЬКА АНТРОПОЛОГІЯ В ПОШУКУ ВЛАСНОГО ПРЕДМЕТА | |
| V. V. Khmil |
| ШОСТЕ ГЛОБАЛЬНЕ ВИМИРАННЯ ЯК ПРОБЛЕМА ФІЛОСОФСЬКОЇ АНТРОПОЛОГІЇ | |
| S. Kharkov |
| ЖИТТЯ ТА СМЕРТЬ ЯК ПРОБЛЕМА ЛЮДИНИ | |
| I. V. Tolstov |
| «СМЕРТЬ ЛЮДИНИ» І ВОЛЯ ДО ІСТИНИ | |
| D. Y. Snitko |
Антропологічна проблематика в історії філософії
| ПРОТИ МАТЕРІАЛІЗМУ: ТРИ РІВНІ ЗАПЕРЕЧЕНЬ | |
| V. Bogdanskii |
| УКРАЇНСЬКЕ НАЦІОНАЛЬНЕ БУТТЯ У СВІТЛІ ВЧЕННЯ Г. СКОВОРОДИ ПРО НЕРІВНУ РІВНІСТЬ | |
| O. Kyrylyiuk |
| ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ У СВІТІ МУЗИКИ | |
| V. Poliuha |
| РОЗВИТОК ФЕЛІЦИТАРНОГО АСПЕКТУ УЯВЛЕНЬ ПРО МЕТУ ЖИТТЯ В ЄВРОПЕЙСЬКІЙ ТРАДИЦІЇ ЕПОХИ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ | |
| V. Spivak |
| ВПЛИВ НУМІНОЗНОГО НА ВИБІР ЛЮБОВІ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ЖИТТЯ | |
| O. Romanova |
| ПРОСТІР-ХΏΡΑ ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ТВОРЧОГО СПІЛКУВАННЯ | |
| Υ. Zhuk-Yaremchuk |
| МОТИВ СМЕРТІ У ЛІРИЦІ ПРЕДСТАВНИКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ДІАСПОРИ | |
| I. Nakashydze |
| ІНШИЙ ПОСТМОДЕРНУ (ПРИРОДА ЛЮДИНИ І МІСТИКА) | |
| M. G. Murashkin |
| ЩИРІСТЬ ЯК МОРАЛЬНА ЦІННІСТЬ | |
| Yu. Pototska |
| ПАРАДИГМАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ | |
| A. V. Tsarev |
| РІЗНОВИДИ ПРОЦЕСІВ АБСТРАГУВАННЯ ТА ЇХ АНТРОПОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ | |
| N. M. Ovcharenko |
| ДЖ. ЛОК ПРО ШЛЯХИ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В «ДУМКАХ ПРО ТЕ, ЩО ЧИТАТИ ТА ВИВЧАТИ ДЖЕНТЛЬМЕНУ» | |
| M. B. Shvetsova |
| ІНСТИТУЦІЙНА ЕТИКА: ЛЮДСЬКИЙ ВИМІР | |
| M. I. Boichenko |
| АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ВИМІР МЕТАМОДЕРНУ В КОНТЕСТІ СПЕКУЛЯТИВНОГО РЕАЛІЗМУ СУЧАСНОЇ КОНТИНЕНТАЛЬНОЇ ФІЛОСОФІЇ | |
| Yu. Shabanova |
| ДЕЯКІ РОЗДУМИ ПРО ІСТОРІЮ | |
| V. M. Petrushov |
| ФІЛОСОФІЯ ДЕКАРТА ЯК НЕОСОКРАТИЗМ | |
| A. M. Malivskyi |
| АНТРОПОЛОГІЧНА СКЛАДОВА СУЧАСНОЇ ЕКОЛОГІЇ | |
| I. Zagriichuk |
| МЕТАМОДЕРНА ТЕМПОРАЛЬНІСТЬ НАРАТИВУ: АСПЕКТ ФІЛОСОФСЬКОЇ АНТРОПОЛОГІЇ | |
| P. Kretov, O. Kretova |
Соціальний аспект людського буття
| КОНЦЕПТУАЛЬНІ КОЛІЗІЇ У РОЗУМІННІ КАТЕГОРІЇ "НАРОД" У СУЧАСНИХ ІСТОРИЧНИХ УМОВАХ | |
| O. Stovpets |
| «ВІДКРИТЕ СУСПІЛЬСТВО» ТА МЕТОДОЛОГІЯ ОСВІТНЬОЇ РЕФОРМИ | |
| A. I. Abdula, H. A. Baluta |
| ЩОДО ОРІЄНТИРІВ ОСВІТИ НА ТЛІ ПАРАДИГМАЛЬНИХ ЗМІН У КУЛЬТУРІ ТА ФІЛОСОФІЇ | |
| S. Schevchuk |
| ПИТАННЯ ПРО ПАРАДИГМУ ТА ОБРАЗ ЛЮДИНИ У НАУЦІ | |
| M. Fidrovska |
| ЗАПЕРЕЧЕННЯ ГІДНОСТІ ЛЮДИНИ У СВІТЛІ ТЕОРІЇ ГЕНДЕРУ | |
| M. Yarema |
| ПАНДЕМІЯ, САМОТНІСТЬ, КОМУНІКАЦІЯ | |
| M. Balaklytskyi |
| СУЧАСНІ СТАНДАРТИ КРАСИ КРІЗЬ ПРИЗМУ АРХЕТИПУ КОРИ | PDF (English) |
| T. Danylova |
| ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСТИТУЦІОНАЛІЗМ ЯК ОСНОВА БУТТЯ ЛЮДСЬКОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ | |
| G. Potapchuk |
| СУМЛІННЯ НАУКОВЦЯ В КОНТЕКСТІ НАУКОВОЇ ЕТИКИ | |
| V. Kuryliak |
| АКСІОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ КУЛЬТУРНИХ ІНДУСТРІЙ | |
| I. V. Lysakova |
| МУНІЦИПАЛІЗМ ЯК НАЙВАЖЛИВІШИЙ ФАКТОР СОЦІАЛЬНОГО БУТТЯ ЛЮДИНИ | |
| I. Postoronko |
| ПРАВОВИЙ ПРОСТІР МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ЯК ФАКТОР ПОВСЯКДЕННОГО СОЦІАЛЬНОГО БУТТЯ ЛЮДИНИ | |
| M. Baimuratov |
| ЕМОЦІЙНІ СТЕРЕОТИПИ ЩОДО ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ | |
| O. Polumysna |
| ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ В ДИСКУРСІ ФІЛОСОФІЇ ПРАВА | |
| N. Bocharova |
| АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ В УМОВАХ ДЕМОКРАТИЧНОЇ ПРАВОВОЇ ДЕРЖАВНОСТИ | |
| O. Boyarsky |
| АНТРОПОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФЕНОМЕНОЛОГІЇ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА | |
| V. Boyarsky |
| МУНІЦИПАЛЬНІ ПРАВА ЛЮДИНИ (ОСОБИСТОСТІ) В КОНТЕКСТІ ФІЛОСОФСЬКОЇ АНТРОПОЛОГІЇ | |
| B. Kofman |
| ПОТЕНЦІАЛ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ | |
| T. V. Khmil |
| ПРИВАТНІ ШКОЛИ: ВПЛИВ НА СОЦІАЛЬНУ КОГЕЗІЮ | |
| А. Shevchuk |
| ПОЛІТИЧНИЙ МІФ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ «ТОТАЛІТАРНОЇ ЛЮДИНИ» | |
| О. Zaslavska |
| ПРОБЛЕМА ІДЕНТИЧНОСТІ ВІРУЮЧОЇ ЛЮДИНИ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ | |
| Ya. Yuvsechko |
| ГЕРОЙ ЯК ДІЯЧ: АРХЕТИП ЧИ АРХЕТИПНИЙ ОБРАЗ | |
| A. O. Makarova |
| КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ В КОНТЕКСТІ АНТРОПОЛОГІЗАЦІЇ ОСВІТИ | |
| I. A. Donnikova, N. V. Kryvtsova |
| КОНСТРУЮВАННЯ ОСОБИСТІСТЮ СВОГО МАЙБУТНЬОГО | |
| I. S. Popovych |
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 3.0 License.