Актуальні питання філософської антропології
| ЕМПІРИЧНИЙ МАТЕРІАЛ ФІЛОСОФСЬКОЇ АНТРОПОЛОГІЇ | |
| O. P. Varshavskyi | 
| ЛЮДЯНІСТЬ ЯК КАТЕГОРІЯ ФІЛОСОФСЬКО-АНТРОПОЛОГІЧНОГО ДИСКУРСУ | |
| V. Voznyak | 
| ДО ПИТАННЯ ПРО ВИТОКИ ІДЕЇ «SELF-MADE-MAN» | |
| О. Korkh | 
| СОЦІАЛЬНО-БІОЛОГІЧНА СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ | |
| L. Turhan | 
| В ПОШУКАХ СЕБЕ: ЛЮДИНА ЯК МЕЖА | PDF (English) | 
| O. Horodyska | 
| ТРАНСЦЕНДУВАННЯ В ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПЕРСОНАЛІСТИЧНОМУ ОСМИСЛЕННІ РЕЛІГІЙНОЇ КУЛЬТУРИ | |
| G. Pankov | 
| ТРАНСВЕРСАЛЬНА СУБ’ЄКТИВНІСТЬ ВІРТУАЛЬНОГО ПРОСТОРУ | |
| O. Yatsenko | 
| СУЧАСНА ЛЮДИНА У МЕНТАЛЬНО-КУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ АРХАЇКИ | |
| S. Aytov | 
| ЕКСТИМНА БЛИЗЬКІСТЬ (ПОСТ)ЛЮДСЬКОГО БУТТЯ | |
| O. M. Perepelytsia, O. V. Khrabrova | 
| КОМУНІКАТИВНА ВІДКРИТІСТЬ В КОНТЕКСТІ ЛІНГВІСТИЧНОЇ АНТРОПОЛОГІЇ | |
| H. A. Baluta, A. I. Abdula | 
| ФІЛОСОФСЬКА АНТРОПОЛОГІЯ В ПОШУКУ ВЛАСНОГО ПРЕДМЕТА | |
| V. V. Khmil | 
| ШОСТЕ ГЛОБАЛЬНЕ ВИМИРАННЯ ЯК ПРОБЛЕМА ФІЛОСОФСЬКОЇ АНТРОПОЛОГІЇ | |
| S. Kharkov | 
| ЖИТТЯ ТА СМЕРТЬ ЯК ПРОБЛЕМА ЛЮДИНИ | |
| I. V. Tolstov | 
| «СМЕРТЬ ЛЮДИНИ» І ВОЛЯ ДО ІСТИНИ | |
| D. Y. Snitko | 
Антропологічна проблематика в історії філософії
| ПРОТИ МАТЕРІАЛІЗМУ: ТРИ РІВНІ ЗАПЕРЕЧЕНЬ | |
| V. Bogdanskii | 
| УКРАЇНСЬКЕ НАЦІОНАЛЬНЕ БУТТЯ У СВІТЛІ ВЧЕННЯ Г. СКОВОРОДИ ПРО НЕРІВНУ РІВНІСТЬ | |
| O. Kyrylyiuk | 
| ФІЛОСОФСЬКІ ПОГЛЯДИ У СВІТІ МУЗИКИ | |
| V. Poliuha | 
| РОЗВИТОК ФЕЛІЦИТАРНОГО АСПЕКТУ УЯВЛЕНЬ ПРО МЕТУ ЖИТТЯ В ЄВРОПЕЙСЬКІЙ ТРАДИЦІЇ ЕПОХИ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ | |
| V. Spivak | 
| ВПЛИВ НУМІНОЗНОГО НА ВИБІР ЛЮБОВІ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ЖИТТЯ | |
| O. Romanova | 
| ПРОСТІР-ХΏΡΑ ЯК СЕРЕДОВИЩЕ ТВОРЧОГО СПІЛКУВАННЯ | |
| Υ. Zhuk-Yaremchuk | 
| МОТИВ СМЕРТІ У ЛІРИЦІ ПРЕДСТАВНИКІВ УКРАЇНСЬКОЇ ДІАСПОРИ | |
| I. Nakashydze | 
| ІНШИЙ ПОСТМОДЕРНУ (ПРИРОДА ЛЮДИНИ І МІСТИКА) | |
| M. G. Murashkin | 
| ЩИРІСТЬ ЯК МОРАЛЬНА ЦІННІСТЬ | |
| Yu. Pototska | 
| ПАРАДИГМАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ | |
| A. V. Tsarev | 
| РІЗНОВИДИ ПРОЦЕСІВ АБСТРАГУВАННЯ ТА ЇХ АНТРОПОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ | |
| N. M. Ovcharenko | 
| ДЖ. ЛОК ПРО ШЛЯХИ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В «ДУМКАХ ПРО ТЕ, ЩО ЧИТАТИ ТА ВИВЧАТИ ДЖЕНТЛЬМЕНУ» | |
| M. B. Shvetsova | 
| ІНСТИТУЦІЙНА ЕТИКА: ЛЮДСЬКИЙ ВИМІР | |
| M. I. Boichenko | 
| АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ВИМІР МЕТАМОДЕРНУ В КОНТЕСТІ СПЕКУЛЯТИВНОГО РЕАЛІЗМУ СУЧАСНОЇ КОНТИНЕНТАЛЬНОЇ ФІЛОСОФІЇ | |
| Yu. Shabanova | 
| ДЕЯКІ РОЗДУМИ ПРО ІСТОРІЮ | |
| V. M. Petrushov | 
| ФІЛОСОФІЯ ДЕКАРТА ЯК НЕОСОКРАТИЗМ | |
| A. M. Malivskyi | 
| АНТРОПОЛОГІЧНА СКЛАДОВА СУЧАСНОЇ ЕКОЛОГІЇ | |
| I. Zagriichuk | 
| МЕТАМОДЕРНА ТЕМПОРАЛЬНІСТЬ НАРАТИВУ: АСПЕКТ ФІЛОСОФСЬКОЇ АНТРОПОЛОГІЇ | |
| P. Kretov, O. Kretova | 
Соціальний аспект людського буття
| КОНЦЕПТУАЛЬНІ КОЛІЗІЇ У РОЗУМІННІ КАТЕГОРІЇ "НАРОД" У СУЧАСНИХ ІСТОРИЧНИХ УМОВАХ | |
| O. Stovpets | 
| «ВІДКРИТЕ СУСПІЛЬСТВО» ТА МЕТОДОЛОГІЯ ОСВІТНЬОЇ РЕФОРМИ | |
| A. I. Abdula, H. A. Baluta | 
| ЩОДО ОРІЄНТИРІВ ОСВІТИ НА ТЛІ ПАРАДИГМАЛЬНИХ ЗМІН У КУЛЬТУРІ ТА ФІЛОСОФІЇ | |
| S. Schevchuk | 
| ПИТАННЯ ПРО ПАРАДИГМУ ТА ОБРАЗ ЛЮДИНИ У НАУЦІ | |
| M. Fidrovska | 
| ЗАПЕРЕЧЕННЯ ГІДНОСТІ ЛЮДИНИ У СВІТЛІ ТЕОРІЇ ГЕНДЕРУ | |
| M. Yarema | 
| ПАНДЕМІЯ, САМОТНІСТЬ, КОМУНІКАЦІЯ | |
| M. Balaklytskyi | 
| СУЧАСНІ СТАНДАРТИ КРАСИ КРІЗЬ ПРИЗМУ АРХЕТИПУ КОРИ | PDF (English) | 
| T. Danylova | 
| ЕКОЛОГІЧНИЙ КОНСТИТУЦІОНАЛІЗМ ЯК ОСНОВА БУТТЯ ЛЮДСЬКОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ | |
| G. Potapchuk | 
| СУМЛІННЯ НАУКОВЦЯ В КОНТЕКСТІ НАУКОВОЇ ЕТИКИ | |
| V. Kuryliak | 
| АКСІОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ КУЛЬТУРНИХ ІНДУСТРІЙ | |
| I. V. Lysakova | 
| МУНІЦИПАЛІЗМ ЯК НАЙВАЖЛИВІШИЙ ФАКТОР СОЦІАЛЬНОГО БУТТЯ ЛЮДИНИ | |
| I. Postoronko | 
| ПРАВОВИЙ ПРОСТІР МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ЯК ФАКТОР ПОВСЯКДЕННОГО СОЦІАЛЬНОГО БУТТЯ ЛЮДИНИ | |
| M. Baimuratov | 
| ЕМОЦІЙНІ СТЕРЕОТИПИ ЩОДО ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ | |
| O. Polumysna | 
| ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ В ДИСКУРСІ ФІЛОСОФІЇ ПРАВА | |
| N. Bocharova | 
| АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ В УМОВАХ ДЕМОКРАТИЧНОЇ ПРАВОВОЇ ДЕРЖАВНОСТИ | |
| O. Boyarsky | 
| АНТРОПОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФЕНОМЕНОЛОГІЇ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА | |
| V. Boyarsky | 
| МУНІЦИПАЛЬНІ ПРАВА ЛЮДИНИ (ОСОБИСТОСТІ) В КОНТЕКСТІ ФІЛОСОФСЬКОЇ АНТРОПОЛОГІЇ | |
| B. Kofman | 
| ПОТЕНЦІАЛ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ | |
| T. V. Khmil | 
| ПРИВАТНІ ШКОЛИ: ВПЛИВ НА СОЦІАЛЬНУ КОГЕЗІЮ | |
| А. Shevchuk | 
| ПОЛІТИЧНИЙ МІФ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ «ТОТАЛІТАРНОЇ ЛЮДИНИ» | |
| О. Zaslavska | 
| ПРОБЛЕМА ІДЕНТИЧНОСТІ ВІРУЮЧОЇ ЛЮДИНИ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ | |
| Ya. Yuvsechko | 
| ГЕРОЙ ЯК ДІЯЧ: АРХЕТИП ЧИ АРХЕТИПНИЙ ОБРАЗ | |
| A. O. Makarova | 
| КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ В КОНТЕКСТІ АНТРОПОЛОГІЗАЦІЇ ОСВІТИ | |
| I. A. Donnikova, N. V. Kryvtsova | 
| КОНСТРУЮВАННЯ ОСОБИСТІСТЮ СВОГО МАЙБУТНЬОГО | |
| I. S. Popovych | 
		
		Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 3.0 License.